Високий
|
Середній
|
Низький
| |
Розуміння завдання
|
Робота демонструє точне
розуміння завдання
|
Застосовуються
матеріали, які мають безпосереднє відношення до теми, так й інші; використовується
обмежена кількість джерел
|
Застосовуються
матеріали, які не мають відношення до теми; використовується одне джерело
інформації
|
Виконання завдання
|
Всі матеріали мають безпосереднє відношення до теми, джерела цитуються
правильно; використовується інформація із достовірних джерел
|
Не вся інформація взята із достовірних джерел, частина інформації неточна
або не має прямого відношення до теми
|
Випадкова добірка матеріалів, інформація не має відношення до теми,
не робляться спроби проаналізувати інформацію
|
Результат роботи
|
Чітке та логічне
представлення інформації, вся інформація має безпосереднє відношення до теми,
чітка та відредактована
|
Недостатньо виражена
власна позиція та оцінка інформації. Робота схожа з іншими роботами студентів
|
Матеріали логічно не
вибудовані та подані зовні не
привабливо, не дається чіткої відповіді на поставлені питання
|
Творчий підхід
|
Робота відрізняється яскравою індивідуальністю, виражає точку зору
студента
|
Демонструється одна точка зору на проблему, проводяться порівняння, але
не даються висновки
|
Студент просто копіює інформацію із запропонованих джерел, немає
критичного погляду на проблему |
Критерії оцінювання
Підписатися на:
Дописи (Atom)
-
"Ферменти - природні нанороботи, головні робочі інструменти всього живого. Вони відповідають майже за всі хімічні реакції, які відбуваю...
Немає коментарів:
Дописати коментар